Δ΄ ΤΑΞΗ 2019-2020

ΓΛΩΣΣΑ  – ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

ΕΠΙΣΤΟΛΗ Δ1 

ΕΠΙΣΤΟΛΗ Δ2

Γεια σας αγαπημένοι μας μαθητές!

Χαθήκαμε για αρκετές μέρες, να όμως που ξαναβρισκόμαστε, έστω και από το σπίτι του ο καθένας, γιατί ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ!!!

Για να μην βαριέστε και να μην σας λείψει το σχολείο, σας στέλνουμε κάποιες ηλεκτρονικές διευθύνσεις, όπου θα βρείτε ενδιαφέροντα και διασκεδαστικά πράγματα.

Αφού ανοίξετε τον παρακάτω σύνδεσμο, πηγαίνετε στο κοριτσάκι που φοράει την μπλούζα με το γράμμα Δ και επιλέγετε Γλώσσα ή μαθηματικά της Δ τάξης. Έχει πολλές και ενδιαφέρουσες ασκήσεις.

Στη γλώσσα προτείνουμε να κάνετε όσες από τις online ασκήσεις θέλετε από την ενότητα «Η παράσταση αρχίζει».

Στα μαθηματικά είναι καλύτερο να κάνετε μια επανάληψη στους δεκαδικούς αριθμούς, ΚΕΦ.22-26 και πολλαπλασιασμούς – διαιρέσεις ΚΕΦ 11-14, επιλέγοντας όποιες ασκήσεις σας αρέσουν.

Μην βιαστείτε να τα κάνετε όλα ή να προχωρήσετε παρακάτω, γιατί τις επόμενες ημέρες θα το κάνουμε μαζί!!!

http://inschool.gr

Εδώ μπορείτε να βρείτε online δωρεάν βιβλία για να περάσετε ευχάριστα και δημιουργικά την ώρα σας.

https://www.google.com/amp/s/www.alfavita.gr/koinonia/96224_katebaste-dorean-ilektronika-biblia-free-e-book%3famp

Κι εδώ έχει βιβλία

https://en.calameo.com/read/003094022ea122f3c48ef?authid=YeFlqW9XUmEO&page=1&view=scroll

Αυτά για σήμερα! Να προσέχετε, να είστε υγιείς και να περνάτε όμορφα με την οικογένειά σας!

Με αγάπη

Οι δάσκαλοι σας

Αλίκη Μιμή και Χρήστος Γιαννόπαπας

 

ΑΓΓΛΙΚΑ

Οδηγίες για την χρήση της σελίδας «Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία»

1. Πατάτε : ΥΛΙΚΟ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ

2. Επιλέγετε ΑΓΓΛΙΚΑ

3. Επιλέγετε ΤΑΞΗ ανάλογα με το βιβλίο που έχουμε ήδη χρησιμοποιήσει στην τάξη.(Το Δ1 μπορεί να κοιτάξει και την ύλη της Γ τάξης που αναφέραμε παραπάνω).

4. Πατάτε επάνω στο ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ .

5. Εχετε μπροστά σας το βιβλίο που χρησιμοποιούμε στη τάξη. Στην επάνω δεξιά γωνία υπάρχει η φράση: Αγγλικά…δημοτικού, βιβλίο μαθητή, και χρησιμοποιείτε το βελάκι για να διαλέξετε σε ποιο από τα μαθήματα που έχουμε κάνει θέλετε να πάτε.

6. Εδω τώρα θα δείτε κάποιους ΠΡΑΣΙΝΟΥΣ κύκλους με μεγεθυντικό φακό επάνω και ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ κύκλους που γράφουν British Council. Έχετε βρει λοιπόν τα παιχνίδια  και τους γρίφους και μπορεί να γίνει μ’ αυτόν τον πιο διασκεδαστικό τρόπο επανάληψη σ αυτά που έχουμε κάνει στην τάξη!

Ίσως σας φανεί λίγο δύσκολη η χρήση στη αρχή αλλά μετά από 1-2 φορές,  αν ακολουθήσετε τις οδηγίες, θα δείτε ότι είναι τελικά πολύ απλή και ευχάριστη η περιήγηση στην συγκεκριμένη σελίδα και μπορεί να γίνει εύκολα από τα ίδια τα παιδιά.

Τάξη  Γ΄ (για Δ΄1)

Θα μπείτε στην σελίδα του ΠΕΑΠ: http://rcel.enl.uoa.gr/peap, η οποία έχει το υλικό το οποίο είναι εγκεκριμένο από το Υπουργείο και  χρησιμοποιούμε στο σχολείο. Θα κάνετε εγγραφή ως γονέας με δικό σας κωδικό και θα χρησιμοποιείτε την «Γωνιά του γονιού» για να βρίσκετε εκπαιδευτικό υλικό αντίστοιχο με τη τάξη του παιδιού σας. Για την Γ΄ τάξη  υπάρχουν και γραπτές ασκήσεις ανάλογα με την ύλη που έχουν ήδη διδαχθεί τα παιδιά στο σχολείο.

Εναλλακτικά μπορείτε να δείτε τα παρακάτω αγγλικά τραγουδάκια στο youtube:

https://www.youtube.com/watch?v=h4eueDYPTIg

https://www.youtube.com/watch?v=71hqRT9U0wg

https://www.youtube.com/watch?v=D0Ajq682yrA

https://www.youtube.com/watch?v=SLZcWGQQsmg

Ευχαριστούμε πολύ και ελπίζουμε να πάνε όλα καλά και σύντομα να βρεθούμε πάλι στο σχολείο μας!!

       Με αγάπη

κα Έλσα & κα Ρόη

 

ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ

Επανάληψη στη Γραμματική μας! 

Κάνε κλικ σε κάθε σύνδεσμο:

 

ΜΙΚΡΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ   

Οπτικο-ακουστικά βιβλία από την ιστοσελίδα του Εθνικού Κέντρου Βιβλίου για παιδιά ηλικίας 3-13 ετών!

Ακούμε και ξεφυλλίζουμε το βιβλίο " Ο Ισίδωρος και ο ναυαγός" της Αμάντας Μιχαλοπούλου.

"Ο Ισίδωρος είναι ένα εννιάχρονο αγόρι που βαριέται. Μια μέρα αποφασίζει να γράψει σε έναν ναυαγό που πρέπει κι εκείνος να βαριέται επίσης. Βάζει το γράμμα του σ’ ένα μπουκάλι πορτοκαλάδας και το δίνει στον πατέρα του, να το ρίξει στη θάλασσα. Και αναπάντεχα έρχεται απάντηση! Έτσι, αρχίζει η αλληλογραφία του Ισίδωρου με τον ναυαγό, η πιο μυστηριώδης περιπέτεια της ζωής του. Μα ποιος είναι τελικά αυτός ο ναυαγός και πού έχει ναυαγήσει;" (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου).

Κάνε κλικ για να μάθεις: http://www.mikrosanagnostis.gr/library/pageflip17/Default.html

 

 

ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

Καλησπέρα, αγαπημένα μου παιδιά. Να ξέρετε ότι μου λείπετε πολύ.!   Η πρώτη μας <<συνάντηση>> είναι ήδη online. Η τάξη μας στο η-τάξη είναι έτοιμη άλλα επειδή το σύστημα υπολειτουργεί, αποφάσισα να ανεβάζω video στο κανάλι μου στο youtube. Κάθε βδομάδα θα ανεβάζω ασκήσεις. Για να δείτε το πρώτο μάθημα ακολουθήστε τους δυο παρακάτω συνδέσμους. Παρακαλώ με προσοχή και επίβλεψη γονέα γιατί υπάρχουν διαφημίσεις του youtube. Στην περιγραφή του βίντεο θα υπάρχουν οδηγίες με τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε μετά την παρακολούθηση τους. 

 
Για οποιαδήποτε ερώτηση επικοινωνήστε μαζί μου στο kolezieri@gmail.com.

 
 Πληροφορίες που χρειαζόμαστε: 

α) 3 Μαγικά Π = Ποιος? Που? Πότε? β) Οι ήρωες από το Πευκάκι μας 1.πευκάκι με πευκοβελόνες, 2.πευκάκι μόνο με τα κλαδιά του 3. νεράιδα 4. πευκάκι με γυάλινα φύλλα 5..άνεμος 6.πευκάκι με πράσινα πλατιά φύλλα 7. κατσίκες 8. πολύχρωμα δεντράκια  

γ)  Η περίληψη της ιστορίας μας

Ήταν ένα Πευκάκι που δεν του άρεσαν τα φύλλα του και ήταν πολύ λυπημένο.  Το βράδυ ήρθε η νεράιδα.. έκανε τα μαγικά της.  Το επόμενο πρωί όταν το Πευκάκι άνοιξε τα μάτια του είχε χρυσά φύλλα.  Ήταν πάρα μα πάρα πολύ χαρούμενο.  Μέσα στην πολύ χαρά του δεν πρόσεξε ότι στα δίπλα δέντρα κρυμμένοι ήταν δύο κλέφτες.  Η λάμψη των φύλλων τράβηξε τους κλέφτες.  Πολύ γρήγορα έκλεψαν τα φύλλα από τον ήρωα μας . Το Πευκάκι μας έμεινε με τα κλαδιά τού..  Πολύ πολύ στεναχωρημένος. Έκλαψε και το πήρε ο ύπνος… το βράδυ εμφανίστηκε η νεράιδα μας.  Το επόμενο πρωί όταν ο ήρωας μας άνοιξε τα μάτια του.. ενθουσιάστηκε με τα γυάλινα φύλλα του. Ήταν το πιο χαρούμενο πλάσμα του δάσους. Όμως από την πολύ χαρά του δεν παρατήρησε ότι ο άνεμος είχε αρχίσει να δυναμώσει… ξαφνικά φύσηξε ένας πολύ δυνατός αέρας και έριξε και έσπασε όλα τα φύλλα από το Πευκάκι… το βράδυ ήρθε η νεράιδα.  Το επόμενο πρωί ο ήρωας μας είχε τα φύλλα που ήθελε πάντα.. πράσινα πλατιά.  Ήταν το πιο ευτυχισμένο πλάσμα στο κόσμο. Μέσα στην πολύ χαρά του όμως δεν είδε ότι ο θάμνος διπλά του είχε αρχίσει να κουνιέται… πετάχτηκε ένα κοπάδι από πολύ πεινασμένες κατσίκες .. που όρμησαν στον ήρωα μας και του έφαγαν όλα τα φύλλα του. Το Πευκάκι μας έκλαψε και το πήρα ο ύπνος.  Το βράδυ ήρθε η νεράιδα.  Το επόμενο πρωί κάτι παράξενο αντίκρισε ο ήρωας μας. Είχε πίσω τα δικά του φύλλα.  Αφού σκέφτηκε .. κατάλαβε γιατί η νεράιδα του έδωσε όλα αυτά τα φύλλα.  Ήθελε να το κάνει μα καταλάβει ότι όλοι είμαστε διαφορετικοί.. Και υπέροχοι.. Το κάθε πλάσμα για το δικό του λόγο. 

 
 
 
 
ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ

 
Λοιπόν παιδάκια, οι παρακάτω ασκήσεις είναι για σάς. Σίγουρα δεν θα έχετε κάποια από τα υλικά που χρειάζονται και για το λόγο αυτο είναι προσαρμοσμένες ώστε να μπορούν να γίνουν σχεδόν  από όλους και χωρίς πολλές υλικές απαιτήσεις. Η βοήθεια ενός μεγάλου όμως είναι σχεδόν απαραίτητη. Ελπίζω να περάσετε όμορφα και δημιουργικά το χρόνο σας.

Καλή δημιουργία!

 

Εισαγωγή ( προβληματισμός)

 

Τίτλος θέματος: "Σκιές"

 

Κλείνουμε όλα τα φώτα και με ένα φακό ή μια μικρή λάμπα φεγγουμε σε ένα τοίχο. Βάζοντας το χέρι μας μπροστά από την πηγή του φωτός δημιουργούμε και πειραματιζόμαστε με τις σκιές που δημιουργούν τα χέρια μας.

 

Ασκήσεις:

 

• Τοποθετούμε διάφορα αντικείμενα επάνω σε ένα χαρτί. Με το φακό μας τα φωτίζουμε και σχεδιάζουμε με ένα μολύβι τις σκιές. Έπειτα χρωματίζουμε την κάθε μια. Προσέχουμε να έχουμε διάφορα σχήματα καθώς και διαφορετικά χρώματα ώστε να δημιουργούμε ένα ενδιαφέρον σύνολο. Η ίδια άσκηση μπορεί να γίνει χρησιμοποιώντας κόλλα αντί για χρώμα και έπειτα κολλώντας οτιδήποτε βρούμε.

 

• Τεντώνουμε ένα σεντόνι σε δύο καρέκλες και δημιουργούμε ένα θέατρο σκιών. Παρουσιάζουμε τις σκιές μας με αυτοσχεδιασμούς ή φτιάχνουμε μια μικρή ιστορία.

 

 

ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

Αγαπημένοι μας μαθητές, σας καλωσορίζουμε στον νέο τρόπο επικοινωνίας και συνεργασίας που θα έχουμε για το επόμενο χρονικό διάστημα. Οι συνθήκες αυτή τη στιγμή επιβάλλουν επικοινωνία μόνο εξ αποστάσεως, για να είμαστε το δυνατό περισσότερο ασφαλείς. Ζούμε δύσκολες μέρες αλλά δεν πτοούμαστε και θα προσπαθήσουμε μαζί να κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε. Έτσι λοιπόν, και το δικό μας το μάθημα θα γίνεται εξ αποστάσεως. Είναι κάτι καινούργιο για όλους μας, πιστεύω όμως, ότι με καλή διάθεση, συνεργασία, κατανόηση και αλληλοβοήθεια, θα καταφέρουμε να πετύχουμε τον στόχο μας. Να  τονώσουμε τη φυσική μας κατάσταση και την ψυχολογία μας κατά την παραμονή μας στο σπίτι. Θα σας δίνουμε ανά τακτά διαστήματα ιδέες για παιχνίδι και κίνηση που τόσο το έχετε ανάγκη!

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 1η

Γυμναστική  σε περιορισμένο χώρο (δωμάτιο, αυλή) για ενδυνάμωση όλου του σώματος. Μπορείτε να εκτελέσετε τις ασκήσεις  με τα αδέλφια ή τους γονείς σας!

Διάρκεια 21 min

Πατήστε εδώ     

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2η

Μ΄ ένα μεγάλο χάρακα ή με μια ξύλινη κουτάλα και πλαστικά πιάτα φτιάχνουμε ρακέτες. Μπορούμε να βάλουμε δύο πιάτα  για να έχουν βάρος. Έτσι παίζουμε στο σπίτι ένας εναντίον ενός ή δύο εναντίον δύο τένις, βάζοντας για φιλέ ένα σχοινί  ή μια κορδέλα ή ό,τι άλλο θέλουμε. Έχουμε δικαίωμα δύο συνεχόμενων επαφών με το μπαλόνι. Ακόμη πιο εύκολα χρησιμοποιούμε για ρακέτα μια Μυγοσκοτώστρα!

FA00003FA00004

 

 

 

 

 

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 3η       

Τώρα με το φιλέ έτοιμο μπορούμε να παίξουμε και Βόλλευ ένας εναντίον ενός ή δύο εναντίον δύο, ας  πούμε μπαμπάς και κόρη εναντίον μαμάς-γιου! Επιτρέπονται δύο συνεχόμενες επαφές αν είμαστε  ένας εναντίον ενός.

 

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 4η  

ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ

Στο σπίτι  είναι ιδανικό να ξαναθυμηθείτε και να χορέψετε χορούς που μάθαμε στο σχολείο.

Βάλτε δυνατά την μουσική και χορέψετε μαζί με όλη την οικογένεια.

  1. Παλαμάκια εδώ (απλή διδασκαλία με μέτρημα και μουσική από καθηγητή Φυσικής Αγωγής)
  2. Χασάπικο γρήγορο εδώ

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 5η

Παίξετε με κάποιο μέλος της οικογένειας μια διαφορετική τρίλιζα.

Πατήστε εδώ

Μπορείτε εκτός από την κλασσική σανίδα που δείχνει στο βίντεο, να στηρίζεστε στα γόνατα.

ΚΑΛΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ!!!

Διαβάστε τις οδηγίες που μας δίνει το Υφυπουργείο Αθλητισμού για να έχουμε ΟΛΟΙ καλή Υγεία!

FA00001

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Comments are closed.