Αγαπητοί μας μαθητές,
μέσα σε αυτές τις πρωτόγνωρες συνθήκες που βιώνουμε όλοι μας και στην προσπάθεια μας να διατηρούμε την επικοινωνία μας μαζί σας, σας έχουμε ετοιμάσει εκπαιδευτικό υλικό αποτελούμενο από ιστοσελίδες που σας προτείνουμε ώστε να ανατρέχετε και με διασκεδαστικό τρόπο να «φρεσκάρετε» τα όσα έχουμε διδαχθεί μέχρι τώρα.
Αγαπημένα μας εκτάκια, ευχόμαστε να ξανασυναντηθούμε όλοι σύντομα στο σχολείο μας γεροί και δυνατοί, με όρεξη για μάθηση και νέες γνώσεις!
Μέχρι τότε υπομονή, κουράγιο και αισιοδοξία!!!!!!
Οι δασκάλες σας
κα Κατιάννα & κα Εύη
Εκπαιδευτικά παιχνίδια για τους μαθητες της Στ’ Δημοτικού.
Online παιχνίδια και ασκήσεις για όλα τα κεφάλαια των Μαθηματικών για την ΣΤ' Δημοτικού. Μάθετε, παίζοντας!
http://e-didaskalia.blogspot.com/2015/09/blog-post_169.html
Online παιχνίδια και ασκήσεις για όλα τα κεφάλαια των Μαθηματικών για την ΣΤ' Δημοτικού. Μάθετε, παίζοντας!
http://e-didaskalia.blogspot.com/2015/09/blog-post_774.html
Κείμενο και ερωτήσεις κατανόησης με τη μορφή τηλεπαιχνιδιού για παιδιά Δημοτικού
https://e-didaskalia.blogspot.com/2020/03/koukouvagia.html
https://e-didaskalia.blogspot.com/2020/02/fidi.html
Τεστ: Πόσες αριθμητικές παραστάσεις του Δημοτικού μπορείς να λύσεις σωστά;
https://e-didaskalia.blogspot.com/2017/05/blog-post_656.html
Ασκήσεις για τις δευτερεύουσες ονοματικές προτάσεις
http://e-didaskalia.blogspot.com/2015/04/online_25.html
Online άσκηση στα επίθετα -ής -ής -ές
https://e-didaskalia.blogspot.com/2020/02/askisi-hs-hs-es.html
Online μαθηματικά προβλήματα ΣΤ' Δημοτικού με τη μορφή τηλεπαιχνιδιού
https://e-didaskalia.blogspot.com/2020/03/mathimatika-st-dimotikou.html
Το παιχνίδι της μνήμης για την Ε.Ε. – Ένα εκπαιδευτικό παιχνίδι που μαθαίνει στα παιδιά τις χώρες της Ε.Ε.
http://e-didaskalia.blogspot.com/2015/10/quizee.html
Πάμε να εξερευνήσουμε την Ευρώπη: Διαδραστικό εκπαιδευτικό παιχνίδι για τις χώρες της Ε.Ε.
http://e-didaskalia.blogspot.com/2015/10/ee.html
ΑΓΓΛΙΚΑ
Θα μπείτε στα Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία: http://ebooks.edu.gr/new. Είναι τα βιβλία που χρησιμοποιούμε στην τάξη. ΔΕΝ θα προχωρήσετε σε παρακάτω ύλη μέχρι την εφαρμογή της τηλε-εκπαίδευσης. Απλά για να εμπεδώσουν τα παιδιά την ύλη που έχουν ήδη διδαχθεί, σ’ αυτό το site θα έχουν την ευκαιρία να λύσουν γρίφους, να ακούσουν τραγούδια και να παίξουν παιχνίδια στα Αγγλικά.
Οδηγίες για την χρήση της σελίδας «Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία»
1. Πατάτε : ΥΛΙΚΟ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ
2. Επιλέγετε ΑΓΓΛΙΚΑ
3. Επιλέγετε ΤΑΞΗ ανάλογα με το βιβλίο που έχουμε ήδη χρησιμοποιήσει στην τάξη.(Το ΣΤ2 μπορεί να κοιτάξει και την ύλη του βιβλίου της Ε΄).
4. Πατάτε επάνω στο ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ .
5. Έχετε μπροστά σας το βιβλίο που χρησιμοποιούμε στη τάξη. Στην επάνω δεξιά γωνία υπάρχει η φράση: Αγγλικά…δημοτικού, βιβλίο μαθητή, και χρησιμοποιείτε το βελάκι για να διαλέξετε σε ποιο από τα μαθήματα που έχουμε κάνει θέλετε να πάτε.
6. Εδώ τώρα θα δείτε κάποιους ΠΡΑΣΙΝΟΥΣ κύκλους με μεγεθυντικό φακό επάνω και ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ κύκλους που γράφουν British Council. Έχετε βρει λοιπόν τα παιχνίδια και τους γρίφους και μπορεί να γίνει μ’ αυτόν τον πιο διασκεδαστικό τρόπο επανάληψη σ αυτά που έχουμε κάνει στην τάξη!
Ίσως σας φανεί λίγο δύσκολη η χρήση στη αρχή αλλά μετά από 1-2 φορές, αν ακολουθήσετε τις οδηγίες, θα δείτε ότι είναι τελικά πολύ απλή και ευχάριστη η περιήγηση στην συγκεκριμένη σελίδα και μπορεί να γίνει εύκολα από τα ίδια τα παιδιά.
Τα παιδιά μπορούν να αναζητήσουν στο youtube τα τραγούδια που έχουμε ήδη κάνει στη τάξη και να προσπαθήσουν να μάθουν τα λόγια καλά!!
Ευχαριστούμε πολύ και ελπίζουμε να πάνε όλα καλά και σύντομα να βρεθούμε πάλι στο σχολείο μας!
Με αγάπη
κα Έλσα & κα Ρόη
ΓΑΛΛΙΚΑ
Δραστηριότητες εμπέδωσης της διδαγμένης ύλης για την ΣΤ΄ δημοτικού
Οι μαθητές μπορούν να μεταβούν στους παρακάτω συνδέσμους όπου υπάρχουν επαναληπτικές ασκήσεις και δραστηριότητες για την ενότητα 1 του βιβλίου μας και ακολουθούν πιστά τις οδηγίες (πιέζω τη λέξη οδηγίες).
https://mes-exercices.weebly.com/epsilonnuomicrontauetataualpha-1.html
https://mes-exercices.weebly.com/arthur2-voc1.html
https://mes-exercices.weebly.com/lheure-st1.html
ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ
Βλέπω, ακούω και καταλαβαίνω μικρές ιστορίες.
ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ
Βιντεοπροβολή με δραστηριότητες
1. Παρακολουθώ το βίντεο: https://www.youtube.com/watch?v=EKMWOUnr0Ek
2. Δίνω έναν δικό μου τίτλο:
3. Περιγράφω με λίγα λόγια την υπόθεση.
4. Ποιο μήνυμα δίνει αυτή η ιστορία;
5. Δίνω ένα διαφορετικό τέλος στην ιστορία!
Μπορώ να στείλω τις απαντήσεις μου στο email fkathy1995@gmail.com, γράφοντας στο θέμα: Για το τμήμα ένταξης, Τάξη, Ονοματεπώνυμο
ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Αγαπημένοι μας μαθητές, σας καλωσορίζουμε στον νέο τρόπο επικοινωνίας και συνεργασίας που θα έχουμε για το επόμενο χρονικό διάστημα. Οι συνθήκες αυτή τη στιγμή επιβάλλουν επικοινωνία μόνο εξ αποστάσεως, για να είμαστε το δυνατό περισσότερο ασφαλείς. Ζούμε δύσκολες μέρες αλλά δεν πτοούμαστε και θα προσπαθήσουμε μαζί να κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε. Έτσι λοιπόν, και το δικό μας το μάθημα θα γίνεται εξ αποστάσεως. Είναι κάτι καινούργιο για όλους μας, πιστεύω όμως, ότι με καλή διάθεση, συνεργασία, κατανόηση και αλληλοβοήθεια, θα καταφέρουμε να πετύχουμε τον στόχο μας. Να τονώσουμε τη φυσική μας κατάσταση και την ψυχολογία μας κατά την παραμονή μας στο σπίτι. Θα σας δίνουμε ανά τακτά διαστήματα ιδέες για παιχνίδι και κίνηση που τόσο το έχετε ανάγκη!
Φανταστείτε λοιπόν πως βρίσκεστε στο προαύλιο του σχολείου και κάνετε προθέρμανση. Κάπως έτσι πρέπει να δουλέψετε, αλλά κάνοντας επί τόπου αυτές τις ασκήσεις. Βάλτε την αγαπημένη σας μουσική σε χώρο του σπιτιού όπου υπάρχει ένα χαλί, φορέστε καθαρά αθλητικά παπούτσια και …. ξεκινάμε!
ΠΡΟΣΟΧΗ: ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΩΣΤΕ ΑΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΣΥΝΗΘΙΣΤΗ ΔΥΣΦΟΡΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΑΣΚΗΣΗ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 1η
1ο Μέρος
Θα ξεκινήσουμε με την προθέρμανση:
Επιτόπιο περπάτημα με έντονη κίνηση στα χέρια με λυγισμένους τους αγκώνες (2 λεπτά)
- Επιτόπιο τρέξιμο τζόκινγκ (2-3 λεπτά)
- Γόνατα ψηλά επιτόπου (μετράμε έως το 10)
- Φτέρνες πίσω επιτόπου (μετράμε έως το 10)
- Βήμα άλμα επιτόπου (τσικολελέτα) (μετράμε έως το 10)
- Περιφορές των χεριών μπροστά (μετράμε έως το 10)
- Περιφορές των χεριών πίσω (μετράμε έως το 10)
- Χέρια πίσω από τον αυχένα και κάμψεις του κορμού αριστερά – δεξιά (μετράμε έως το 10)
- Χέρια πίσω από τον αυχένα στροφή του κορμού αριστερά – δεξιά (μετράμε έως το 10)
- Πόδια ανοιχτά όσο οι ώμοι και διπλώσεις του κορμού (μετράμε έως το 10)
2ο Μέρος
Κυκλική προπόνηση (ενδυνάμωση, αντοχή)
ΣΤΑΘΜΟΙ
Εκτελώ για 15 sec όσες επαναλήψεις μπορώ και ξεκουράζομαι 30 sec.
Εκτελώ 15 sec και ξεκουράζομαι 30 sec.
Εκτελώ για 15 sec και ξεκουράζομαι 30 sec.
Εκτελώ για 15 sec και ξεκουράζομαι 30sec.
5. Διαστάσεις – Εκτάσεις (Jumping Jacks)
Εκτελώ για 15 sec και ξεκουράζομαι 30 sec.
Εκτελώ για 15 sec και ξεκουράζομαι 30 sec.
Όλες αυτές οι ασκήσεις ονομάζονται ένας κύκλος. Μπορείτε να κάνετε 3 με 5 κύκλους. Από κύκλο σε κύκλο θα ξεκουράζεστε 1min.
3ο Μέρος
Αποθεραπεία – Διατάσεις
Κάνετε μερικές από τις ακόλουθες διατάσεις, μένοντας σε κάθε θέση μετρώντας έως το 12.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2η
ΧΑΣΑΠΙΚΟΣ ΧΟΡΟΣ
Παιδιά μπορείτε να εξασκηθείτε στον "χασάπικο χορό" με τη χορογραφία που έχουμε μάθει στο σχολείο. Πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο και θα μεταβείτε σε σχολική γιορτή. Πηγαίνετε στο 38 λεπτό.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 3η
Αυτά για εξάσκηση και ψυχαγωγία!
Cup song: https:/
Ταίριαξε τη μικρογραφία με το ολυμπιακό άθλημα: http:/
Διαβάστε τις οδηγίες που μας δίνει το Υφυπουργείο Αθλητισμού για να έχουμε ΟΛΟΙ καλή Υγεία!
Λοιπόν παιδάκια, οι παρακάτω ασκήσεις είναι για σάς. Σίγουρα δεν θα έχετε κάποια από τα υλικά που χρειάζονται και για το λόγο αυτο είναι προσαρμοσμένες ώστε να μπορούν να γίνουν σχεδόν από όλους και χωρίς πολλές υλικές απαιτήσεις. Η βοήθεια ενός μεγάλου όμως είναι σχεδόν απαραίτητη. Ελπίζω να περάσετε όμορφα και δημιουργικά το χρόνο σας.
Καλή δημιουργία!
Εισαγωγή ( προβληματισμός)
Συλλέγουμε πληροφορίες για το ψηφιδωτό. Εικόνες και βίντεο από το ίντερνετ σχετικά με την ιστορία και την διαδικασία δημιουργίας του ψηφιδωτού και φτιάχνουμε μια γραπτή εργασία.
Ασκήσεις:
• Σε απλό χαρτί, ή χαρτόνι , κάνουμε ένα προσχέδιο με μολύβι. Χρωματίζουμε και έπειτα κολλάμε μικρά χρωματιστά κομμάτια από χαρτί ή χαρτόνι. Εάν δεν έχουμε χρωματιστά χαρτόνια απλά χρωματίζουμε σε χαρτί και το κόβουμε.