Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, η πίσω αυλή του σχολείου μας μεταμορφώθηκε την Παρασκευή 5 Ιουνίου σε ένα δημιουργικό εργαστήριο κηπουρικής, συνδυάζοντας την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση με την καλλιτεχνική δημιουργία και τη διεθνή συνεργασία. Η προετοιμασία είχε ξεκινήσει από την προηγούμενη ημέρα, όταν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ’ Τάξης, υπό την καθοδήγηση της καθηγήτριας Εικαστικών κ. Βασιλικής Ανδρεοπούλου, διακόσμησαν με πολλή φαντασία πήλινα γλαστράκια. Ανήμερα της γιορτής, τα παιδιά γέμισαν τα γλαστράκια με χώμα και φύτεψαν βασιλικούς, σε μια προσπάθεια όπου συμμετείχαν ενεργά και οι πέντε Ιταλίδες εκπαιδευτικοί που φιλοξενούνταν στο σχολείο μας στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus. Η επιλογή του συγκεκριμένου φυτού είχε ιδιαίτερο συμβολισμό, καθώς ο βασιλικός αποτελεί κοινό σημείο αναφοράς για τους δύο λαούς, έχοντας διαχρονικά μεγάλη θρησκευτική και γαστρονομική σημασία τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Ιταλία. Με την ολοκλήρωση αυτής της όμορφης δράσης, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά όλους τους εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν σε αυτή, καθώς και το φυτώριο του κ. Μαργαρίτη Καρατζά για την ευγενική δωρεά των φυτών, η οποία συνέβαλε καθοριστικά στην επιτυχία της προσπάθειάς μας.




































































