Πρωτομαγιά

Καλή Πρωτομαγιά σε όλους!

Εργασία απο το μάθημα των εικαστικών, με την οποία το σχολείο μας συμμετέχει στο διαγωνισμό του Εργατικού Κέντρου Χίου, με θέμα «Εργατική Πρωτομαγιά».

Εκπαιδευτικός: Ειρήνη Ανδρούτσου

Η εκπαιδευτική βαλίτσα «2Π» στο Σχολείο μας

Πριν από λίγες μέρες, ένας ανήσυχος ταξιδιώτης επισκέφτηκε τα   τμήματα Α1 και το Ε2 του σχολείο μας, ο Παγκόσμιος Πολίτης (2Π). Μαζί του ταξιδέψαμε, μοιραστήκαμε τις εμπειρίες του, ενημερωθήκαμε, προβληματιστήκαμε  και ευαισθητοποιηθήκαμε  γύρω από τα παγκόσμια θέματα που αφορούν τον πλανήτη μας. Καταλάβαμε πόσο σημαντικό είναι να είμαστε όλοι ενεργοί πολίτες.

Καλά ταξίδια  ¨2Π”  κι ελπίζουμε να ανταμώσουμε πάλι…”

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ : " ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ (Α1)

                                 

Translate »