Στο ταξίδι προς τον πλανήτη της μέλισσας, η Στ΄τάξη έκανε μια ξεχωριστή στάση στο ΚΕΠΕΑ Ομηρούπολης! Συμμετέχοντας στο πρόγραμμα «Το κλίμα Αλλάζει, η Γη Αλλάζει, Ας Αλλάξουμε κι εμείς» , κατανοήσαμε πως η προστασία του κλίματος, του δάσους και της μέλισσας είναι κομμάτια του ίδιου παζλ: της προστασίας της ζωής στη γη!
Ευχαριστούμε το ΚΕΠΕΑ Ομηρούπολης για την φιλοξενία και τις όμορφες βιωματικές δράσεις που μας χάρισε στο δάσος!



























