Το σχολείο μας είχε τη χαρά να υποδεχτεί, στις 28 Απριλίου και στις 5 Μαΐου, την κοινωνική λειτουργό της Κοινωνικής Υπηρεσίας του Γενικού Νοσοκομείου Χίου «Σκυλίτσειο», Αγγελική Μουρούνα, η οποία υλοποίησε το πρόγραμμα αγωγής υγείας «Ανασαίνω ελεύθερα – Ζω ελεύθερα». Το πρόγραμμα αφορούσε τη βλαβερή συνήθεια του καπνίσματος και το παρακολούθησαν οι μαθητές της Ε΄ και της Στ΄ τάξης. Μέσα από την παρουσίαση, οι μαθητές ενημερώθηκαν για τις σοβαρές και πολλαπλές επιπτώσεις του καπνίσματος στην υγεία. Παράλληλα, ενδυναμώθηκαν μέσα από τη συζήτηση και τη συμμετοχή τους στη δράση, ώστε να μπορούν να αναγνωρίζουν και να αντιδρούν στις επιρροές που ενδέχεται να αντιμετωπίσουν, προστατεύοντας τον εαυτό τους από αυτή τη συνήθεια, η οποία επιβαρύνει σημαντικά την υγεία χωρίς να προσφέρει κάτι θετικό. Η καθαρή ατμόσφαιρα διαβίωσης αποτελεί δικαίωμα κάθε παιδιού.









