Στις 5 Μαΐου, οι μαθητές της Α΄ τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν στο πρόγραμμα Αγωγής Υγείας του Υπουργείου Υγείας «Προστασία από την ηλιακή ακτινοβολία» που υλοποιείται σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας της Περιφερειακής Ενότητας Χίου. Οι μαθητές, μέσα από μια διαδραστική παρουσίαση από την επόπτρια Δημόσιας Υγείας κ. Κυριακή Ψαρρού, είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τη σπουδαιότητα του ήλιου στη διατήρηση της ζωής, αλλά και για την επικινδυνότητα που υφίσταται εάν εκτεθούμε υπερβολικά σε αυτόν. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στα μέτρα προστασίας που πρέπει να λαμβάνουμε, ειδικά κατά τους καλοκαιρινούς μήνες(αντηλιακό, καπέλο, γυαλιά, ενυδάτωση), ώστε να προφυλάσσουμε το σώμα μας απέναντι στην υπεριώδη ηλιακή ακτινοβολία. Τα παιδιά συμμετείχαν ενεργά και έδειξαν μεγάλο ενθουσιασμό, κατανοώντας πόσο σημαντικό είναι να υιοθετούν υγιεινές συνήθειες από μικρή ηλικία. Η επίσκεψη αυτή αποτέλεσε μια πολύτιμη εμπειρία για όλους, καθώς συνέβαλε στην ευαισθητοποίηση των μαθητών γύρω από ένα τόσο σημαντικό θέμα.










