Ομαλή Μετάβαση της Στ΄ τάξης στο Γυμνάσιο

Με στόχο την ομαλή μετάβαση των μαθητών της Στ΄τάξης από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο, πραγματοποιήθηκε επίσκεψη γνωριμίας στο 2ο Γυμνάσιο Χίου «Λιβάνειο».

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν από τον Διευθυντή του σχολείου, κ.Σταύρο Σταυρινούδη, να γνωρίσουν εκπαιδευτικούς και μαθητές μεγαλύτερων τάξεων, αλλά και να συναντήσουν παλιούς συμμαθητές τους που φοιτούν πλέον στο Γυμνάσιο. Παράλληλα, συμμετείχαν βιωματικά σε μαθήματα Γλώσσας και Μαθηματικών, αποκτώντας μια πρώτη ουσιαστική εικόνα της νέας σχολικής βαθμίδας.

Ευχαριστούμε τον διευθυντή και το διδακτικό προσωπικό του 2ου Γυμνασίου για τη φιλοξενία τους.

Καλή μετάβαση, αγαπημένα μας εκτάκια και κάθε επιτυχία στη νέα σας πορεία στο Γυμνάσιο!

Translate »