Γνωριμία με το Μουσικό Σχολείο

Την Τετάρτη 13 Μαΐου, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ’ τάξης του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να πληροφορηθούν σχετικά με τη λειτουργία του Μουσικού Σχολείου μέσα από μια όμορφη παρουσίαση από τους καθηγητές του, την κ. Εβίτα Μανιατοπούλου και τον κ. Γιάννη Κυριακόπουλο. Τα παιδιά ενημερώθηκαν για το ωράριο, το πρόγραμμα, τα μαθήματα και την επιλογή των οργάνων. Επίσης, έκαναν ρυθμικές ασκήσεις με όργανο το σώμα τους (body Picasso), τραγουδώντας το «Μήλο μου κόκκινο»! Ευχαριστούμε θερμά τους εκπαιδευτικούς για την επίσκεψη και
τη μοναδική μουσική εμπειρία που χάρισαν στους μαθητές μας!

Translate »