Όπως κάθε χρόνο, στις 14 Μαΐου, τιμάται η μνήμη του Αγίου Ισιδώρου,
πρωτομάρτυρα του νησιού μας. Φέτος, το σχολείο μας συμμετείχε στα Δ΄ Ισιδώρια με τη σημαιοφόρο και τους παραστάτες του ΣΤ1. Οι μαθητές μας ακολούθησαν, υπό τους ήχους της Φιλαρμονικής, τη μεγαλοπρεπή πομπή, η οποία κατέληξε στον Μητροπολιτικό Ναό της Χίου. Και του χρόνου!












