Την Παρασκευή 15 Μαΐου, η μάθηση άνθισε στον σχολικό μας κήπο με τον
πιο όμορφο τρόπο! Οι μαθητές μάζεψαν από το θερμοκήπιο του κήπου
σπανάκι, μαρούλι και φρέσκα κρεμμυδάκια! Η χαρά της καλλιέργειας έγινε
εμπειρία ζωής: φυτεύω, περιμένω, φροντίζω, παράγω, τρέφομαι.
Με τα φρέσκα λαχανικά ετοιμάστηκε ένα απλό, υγιεινό γεύμα που
μοιράστηκαν όλοι μαζί, ενώ λίγη από τη σοδειά συνέχισε το ταξίδι της και στα σπίτια τους, ως υπενθύμιση πως η γη ανταποδίδει πάντα τη φροντίδα και τον κόπο.
Ο σχολικός κήπος δεν καλλιεργεί μόνο φυτά· καλλιεργεί συνεργασία,
υπευθυνότητα, αυτάρκεια και σεβασμό στη φύση!











