Τουρνουά Μίνι Βόλεϊ

Την Τρίτη 12 Μαΐου, η Στ’ τάξη του σχολείου μας συμμετείχε στο τουρνουά Μίνι Βόλεϊ Δημοτικών Σχολείων, που διοργάνωσε η Τοπική Επιτροπή Πετοσφαίρισης στο Κλειστό Γυμναστήριο Χίου. Οι μαθητές μας έζησαν μια ξεχωριστή μέρα γεμάτη παιχνίδι, συνεργασία και ομαδικότητα, απολαμβάνοντας κάθε στιγμή μέσα στο γήπεδο!
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά όλων των Δημοτικών Σχολείων για τη συμμετοχή τους! Ευχαριστούμε πολύ τους γυμναστές του σχολείου μας, τον κ. Τσακό Μπάμπη και την κ. Καβούκη Μαρία για την πολύτιμη καθοδήγηση, την υποστήριξη και την προετοιμασία των μαθητών μας.

Translate »