Γιορτάζουμε και παίζουμε!

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Μέλισσας, οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης
δημιούργησαν ένα επιτραπέζιο παιχνίδι με θέμα τη μέλισσα και το
παρουσίασαν στα υπόλοιπα τμήματα του σχολείου, παίζοντας μαζί τους και
ενημερώνοντάς τους για τον σημαντικό ρόλο της στο περιβάλλον καθώς και
για τους τρόπους προστασίας της. Η δράση ολοκληρώθηκε με τη δημιουργία
ενός ψηφιακού τραγουδιού από τους μαθητές, στέλνοντας ένα αισιόδοξο
μήνυμα ευαισθητοποίησης και αγάπης για τη μέλισσα και τη φύση!

Translate »