Μάθημα Πρώτων Βοηθειών

Στις 8 και 22 Μαΐου, το σχολείο μας είχε τη χαρά να φιλοξενήσει την κυρία Καλλιόπη Ζωροθέου, η οποία μίλησε στους μαθητές της Ε’ και Στ’ τάξης για τις Πρώτες Βοήθειες σε περιπτώσεις κινδύνου.

Συγκεκριμένα, ενημέρωσε τα παιδιά για το πώς πρέπει να αντιδρούν σε περιπτώσεις αιμορραγίας, σπασίματος δοντιού, στραμπουλήγματος, εγκαυμάτων από φωτιά και επαφής με ηλεκτρικό ρεύμα.

Οι μαθητές παρακολούθησαν με μεγάλο ενδιαφέρον την παρουσίαση και απέκτησαν χρήσιμες γνώσεις για την υγεία και την ασφάλειά τους. Παράλληλα, κατανόησαν τη σημασία της σωστής και ψύχραιμης αντίδρασης σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης.

Translate »