Διαδικτυακή συνάντηση των μαθητών των Δ’ και Στ1 τάξεων στο πλαίσιο του προγράμματος eTwinning

Την Παρασκευή 8 Μαΐου και την Τρίτη 12 Μαΐου πραγματοποιήθηκαν δύο διαδικτυακές συναντήσεις μαθητών από τις χώρες της Τουρκίας, της Ιταλίας, της Ισπανίας της Κροατίας και της Σερβίας, που συμμετέχουν στο πρόγραμμα. Τα παιδιά σ’ ένα ευχάριστο κλίμα παρουσίασαν το σχολείο και τον τόπο τους και αντάλλαξαν τις εμπειρίες τους από το πρόγραμμα. Επίσης, είχαν την ευκαιρία να παίξουν ψηφιακά παιχνίδια που δημιουργήθηκαν κατά την διάρκεια του προγράμματος.

Translate »