Β΄ ΤΑΞΗ 2019-2020

ΓΛΩΣΣΑ – ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

 

Τα παιδιά της Β΄ τάξης μπορούν να εξασκηθούν στα μαθηματικά και στην παρατηρητικότητα με τα παρακάτω προτεινόμενα διαδραστικά παιχνίδια που θα βρείτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση: http://www.edaskalos.gr/

Προτεινόμενα παιχνίδια:

Μπάσκετ με προπαίδεια: http://kostaspapastergiou.com/kpapastgames/basketball/index.html

Μηχανικός της αφαίρεσης – ΣΩΣΕ ΤΟ ΔΑΣΟΣ: http://kostaspapastergiou.com/kpapastgames/engforest/

Τα μπαλόνια των αριθμών: http://www.edaskalos.gr/mygames/balloonmath/balloonmath.html

Εξασκούμαι στην προπαίδεια: http://www.edaskalos.gr/mygames/multi1/multi1.html

Ο Μηχανικός των πράξεων – ΠΡΟΣΘΕΣΗ: http://kostaspapastergiou.com/kpapastgames/engmath/index.html

Η μαιμού και οι αριθμοί: http://www.edaskalos.gr/mygames/monkeygame/index.html

Βρες τι κρύβει το κουτί: http://www.edaskalos.gr/mygames/findbox/default.html

 

ΑΓΓΛΙΚΑ

 

Θα μπείτε στην σελίδα του ΠΕΑΠ: http://rcel.enl.uoa.gr/peap, η οποία έχει το υλικό το οποίο είναι εγκεκριμένο από το Υπουργείο και χρησιμοποιούμε στο σχολείο. Θα κάνετε εγγραφή ως γονέας με δικό σας κωδικό και θα χρησιμοποιείτε τη «Γωνιά του γονιού» για να βρίσκετε εκπαιδευτικό υλικό αντίστοιχο με τη τάξη του παιδιού σας.

Για τη Β΄ τάξη υπάρχουν και γραπτές ασκήσεις ανάλογα με την ύλη που έχουν ήδη διδαχθεί τα παιδιά στο σχολείο.

Εναλλακτικά μπορείτε να δείτε τα παρακάτω αγγλικά τραγουδάκια στο youtube:

https://www.youtube.com/watch?v=h4eueDYPTIg

https://www.youtube.com/watch?v=71hqRT9U0wg

https://www.youtube.com/watch?v=D0Ajq682yrA https://www.youtube.com/watch?v=SLZcWGQQsmg

 

ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

Καλησπέρα, αγαπημένα μου παιδιά. Να ξέρετε ότι μου λείπετε πολύ.!   Η πρώτη μας <<συνάντηση>> είναι ήδη online. Η τάξη μας στο η-τάξη είναι έτοιμη άλλα επειδή το σύστημα υπολειτουργεί, αποφάσισα να ανεβάζω video στο κανάλι μου στο youtube. Κάθε βδομάδα θα ανεβάζω ασκήσεις. Για να δείτε το πρώτο μάθημα ακολουθήστε τους δυο παρακάτω συνδέσμους. Παρακαλώ με προσοχή και επίβλεψη γονέα γιατί υπάρχουν διαφημίσεις του youtube. Στην περιγραφή του βίντεο θα υπάρχουν οδηγίες με τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε μετά την παρακολούθηση τους. 

 
Για οποιαδήποτε ερώτηση επικοινωνήστε μαζί μου στο kolezieri@gmail.com.

 
 Πληροφορίες που χρειαζόμαστε: 

α) 3 Μαγικά Π = Ποιος? Που? Πότε? β) Οι ήρωες από το Πευκάκι μας 1.πευκάκι με πευκοβελόνες, 2.πευκάκι μόνο με τα κλαδιά του 3. νεράιδα 4. πευκάκι με γυάλινα φύλλα 5..άνεμος 6.πευκάκι με πράσινα πλατιά φύλλα 7. κατσίκες 8. πολύχρωμα δεντράκια  

γ)  Η περίληψη της ιστορίας μας

Ήταν ένα Πευκάκι που δεν του άρεσαν τα φύλλα του και ήταν πολύ λυπημένο.  Το βράδυ ήρθε η νεράιδα.. έκανε τα μαγικά της.  Το επόμενο πρωί όταν το Πευκάκι άνοιξε τα μάτια του είχε χρυσά φύλλα.  Ήταν πάρα μα πάρα πολύ χαρούμενο.  Μέσα στην πολύ χαρά του δεν πρόσεξε ότι στα δίπλα δέντρα κρυμμένοι ήταν δύο κλέφτες.  Η λάμψη των φύλλων τράβηξε τους κλέφτες.  Πολύ γρήγορα έκλεψαν τα φύλλα από τον ήρωα μας . Το Πευκάκι μας έμεινε με τα κλαδιά τού..  Πολύ πολύ στεναχωρημένος. Έκλαψε και το πήρε ο ύπνος… το βράδυ εμφανίστηκε η νεράιδα μας.  Το επόμενο πρωί όταν ο ήρωας μας άνοιξε τα μάτια του.. ενθουσιάστηκε με τα γυάλινα φύλλα του. Ήταν το πιο χαρούμενο πλάσμα του δάσους. Όμως από την πολύ χαρά του δεν παρατήρησε ότι ο άνεμος είχε αρχίσει να δυναμώσει… ξαφνικά φύσηξε ένας πολύ δυνατός αέρας και έριξε και έσπασε όλα τα φύλλα από το Πευκάκι… το βράδυ ήρθε η νεράιδα.  Το επόμενο πρωί ο ήρωας μας είχε τα φύλλα που ήθελε πάντα.. πράσινα πλατιά.  Ήταν το πιο ευτυχισμένο πλάσμα στο κόσμο. Μέσα στην πολύ χαρά του όμως δεν είδε ότι ο θάμνος διπλά του είχε αρχίσει να κουνιέται… πετάχτηκε ένα κοπάδι από πολύ πεινασμένες κατσίκες .. που όρμησαν στον ήρωα μας και του έφαγαν όλα τα φύλλα του. Το Πευκάκι μας έκλαψε και το πήρα ο ύπνος.  Το βράδυ ήρθε η νεράιδα.  Το επόμενο πρωί κάτι παράξενο αντίκρισε ο ήρωας μας. Είχε πίσω τα δικά του φύλλα.  Αφού σκέφτηκε .. κατάλαβε γιατί η νεράιδα του έδωσε όλα αυτά τα φύλλα.  Ήθελε να το κάνει μα καταλάβει ότι όλοι είμαστε διαφορετικοί.. Και υπέροχοι.. Το κάθε πλάσμα για το δικό του λόγο. 

 
ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ

 

Λοιπόν παιδάκια, οι παρακάτω ασκήσεις είναι για σάς. Σίγουρα δεν θα έχετε κάποια από τα υλικά που χρειάζονται και για το λόγο αυτο είναι προσαρμοσμένες ώστε να μπορούν να γίνουν σχεδόν  από όλους και χωρίς πολλές υλικές απαιτήσεις. Η βοήθεια ενός μεγάλου όμως είναι σχεδόν απαραίτητη. 

 

Ελπίζω να περάσετε όμορφα και δημιουργικά το χρόνο σας.
 
Καλή δημιουργία!

 

 

 

 

Εισαγωγή (προβληματισμός)

 

 Τίτλος θέματος:"Ταξίδι στα αστέρια"

 

"Συγκεντρώνουμε" υλικό (φωτογραφίες, βίντεο, πληροφορίες) σχετικά με το σύμπαν, τα αστέρια, τον γαλαξία,τους πλανήτες και τα άλλα ουράνια σώματα. Μπορείτε επίσης να διαβάσετε το διήγημα του Μ.Λουντέμη "Ένα παιδί μετράει τα άστρα" για περισσότερη έμπνευση. Συζητάμε (με όποιον είναι στο σπίτι) τις εμπειρίες, τις γνώσεις μας αλλά και τις απορίες μας για το θέμα. Μπορεί επίσης να ψάξετε και να βρείτε έργα τέχνης σχετικά με το θέμα μας (Alighierο Boetti)

 

Ασκήσεις:

 

•  ''Ο έναστρος ουρανός τη νύχτα''

Ρίχνουμε τυχαία μικρές ποσότητες χρώματος πάνω σε χαρτί και τις φυσάμε με καλαμάκια. Με τα πινέλα βουτηγμένα στο χρώμα δημιουργούμε πινελιές και ζωγραφίζουμε τον ουρανό όπως τον φανταζόμαστε.

 

•  "Η γη από τη Σελήνη"

Ζωγραφίζουμε τη γη όπως τη φανταζόμαστε ( ήπειροι, σπίτια, άνθρωποι, θάλασσα, βουνά κ.λπ.)

 

• "Διαστημόπλοιο"

Κόβουμε ένα μεγάλο χαρτόνι σε σχήμα πυραύλου και το λυγίζουμε δίνοντας του κυλινδρικό σχήμα. Με ένα κοπιδι, ανοίγουμε τρύπες για παράθυρα. Διακοσμούμε όπως θέλουμε.

 

ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

Αγαπημένοι μας μαθητές, σας καλωσορίζουμε στον νέο τρόπο επικοινωνίας και συνεργασίας που θα έχουμε για το επόμενο χρονικό διάστημα. Οι συνθήκες αυτή τη στιγμή επιβάλλουν επικοινωνία μόνο εξ αποστάσεως, για να είμαστε το δυνατό περισσότερο ασφαλείς.    Ζούμε δύσκολες μέρες αλλά δεν πτοούμαστε και θα προσπαθήσουμε μαζί να κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε. Έτσι λοιπόν, και το δικό μας το μάθημα θα γίνεται εξ αποστάσεως. Είναι κάτι καινούργιο για όλους μας, πιστεύω όμως, ότι με καλή διάθεση, συνεργασία, κατανόηση και αλληλοβοήθεια, θα καταφέρουμε να πετύχουμε τον στόχο μας. Να  τονώσουμε τη φυσική μας κατάσταση και την ψυχολογία μας κατά την παραμονή μας στο σπίτι. Θα σας δίνουμε ανά τακτά διαστήματα ιδέες για παιχνίδι και κίνηση που τόσο το έχετε ανάγκη!

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 1η

Γυμναστική  σε περιορισμένο χώρο (δωμάτιο, αυλή) για ενδυνάμωση όλου του σώματος.  Μπορείτε να εκτελέσετε  τις ασκήσεις  με τα αδέλφια ή τους γονείς σας!

Διάρκεια 21 min

Πατήστε εδώ        

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2η

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ

(χρησιμοποιώντας μόνο ένα μπαλόνι)

FA00002Με τον αδερφό μου ή την αδερφή μου, τον μπαμπά ή τη μαμά, κρατάμε το μπαλόνι στον αέρα, χτυπώντας το μόνο με το πόδι. Γυμνάζουμε χέρια, λεκάνη, κορμό, διασκεδάζουμε.

Εννοείται πως κινούμαστε σαν τραπέζι για να προλάβουμε! θα γίνουμε μούσκεμα.  Κι αν θέλουμε κρατάμε και το ρεκόρ ημέρας! Για τα μικρότερα παιδιά Α΄τάξης, χτυπάμε το μπαλόνι καθιστοί με τα χέρια, ενώ μετακινούμαστε για να το κρατήσουμε στον αέρα.

 

 

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 3η

Μ΄ ένα μεγάλο χάρακα ή με μια ξύλινη κουτάλα και πλαστικά πιάτα φτιάχνουμε ρακέτες. Μπορούμε να βάλουμε δύο πιάτα  για να έχουν βάρος. Έτσι παίζουμε στο σπίτι ένας εναντίον ενός ή δύο εναντίον δύο τένις, βάζοντας για φιλέ ένα σχοινί  ή μια κορδέλα ή ό,τι άλλο θέλουμε. Έχουμε δικαίωμα δύο συνεχόμενων επαφών με το μπαλόνι. Ακόμη πιο εύκολα χρησιμοποιούμε για ρακέτα μια Μυγοσκοτώστρα!

FA00003FA00004

 

 

 

 

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 4η       

Τώρα με το φιλέ έτοιμο μπορούμε να παίξουμε και Βόλλευ ένας εναντίον ενός ή δύο εναντίον δύο, ας  πούμε μπαμπάς και κόρη εναντίον μαμάς-γιου! Επιτρέπονται δύο συνεχόμενες επαφές αν είμαστε  ένας εναντίον ενός.

 

ΚΑΛΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ!!!

 



Comments are closed.